اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت عدم اجرای تعهدات دولت در بخش حمل و نقل عمومی

شورای شهر اصفهان ملزم به افزایش کرایه اتوبوس‌ها می‌شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بار‌ها و بار‌ها اعلام شده است که در صورتی که دولت به تعهدات خود در بخش حمل و نقل عمومی عمل نکند شهرداری و شورای شهر به افزایش کرایه اتوبوس‌ها ملزم می‌شوند.

شورای شهر اصفهان ملزم به افزایش کرایه اتوبوس‌ها می‌شوند

علیرضا نصراصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته اصفهانی‌ها با افزایش کرایه اتوبوس‌ها مواجه شدند، اظهار کرد: افزایش کرایه اتوبوس‌ها با سیاست‌های حمل و نقل عمومی هم‌خوانی ندارد و پایین بودن کرایه‌ها سبب گرایش مردم به سوی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر تنها می‌تواند مشکلات موجود در بخش حمل و نقل عمومی را بیان کند و به گوش دولت برساند، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری همواره مشکلات موجود در این بخش را پیگیری می‌کند و مطالبات موجود در بخش حمل و نقل عمومی بر اساس تعهدات دولت باید تحقق یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مجموعه شورای شهر اصفهان بار‌ها و بار‌ها از دولت خواسته‌اند که با انجام تعهدات خود در بخش حمل و نقل عمومی به مسئولان شهری در این زمینه کمک کند.

وی با اشاره به اینکه بار‌ها و بار‌ها اعلام شده است که در صورتی که دولت به تعهدات خود در بخش حمل و نقل عمومی عمل نکند شهرداری و شورای شهر به افزایش کرایه اتوبوس‌ها ملزم می‌شوند، اضافه کرد: بدقولی‌های دولت در بخش حمل و نقل عمومی منجر به افزایش کرایه‌ها می‌شود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه زیر‌ساخت‌های استفاده مردم در سطح شهر باید فراهم شود، تاکید کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به فراهم‌سازی تسهیلات مورد نیاز برای استفاده از این وسایل نیازمند است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول