اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان:

زورخانه اتوبوسرانی کاشان در رمضان تعطیل نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه هرگونه تعطیلی زورخانه این سازمان در ماه مبارک رمضان را تکذیب کرد.

زورخانه اتوبوسرانی کاشان در رمضان تعطیل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن عرفان عصر امروز در حاشیه نشست مدیران شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران با رد هرگونه تعطیلی نامتعارف زورخانه ثامن سازمان اتوبوسرانی کاشان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این زورخانه در ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه داده و پذیرای جوانان علاقه‌مند به این رشته معنوی و باستانی است.

وی در ادامه به تجلیل از پیشکسوتان ورزش باستانی کاشان به عنوان یکی از برنامه‌های زورخانه سازمان اتوبوسرانی این شهرستان در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در شهرستان کاشان مراسم تجلیل از سه پیشکسوت برجسته ورزش باستانی منطقه به نام‌های نایب، ثابت و لواف‌زاده همزمان با سالروز تولد پربرکت کریم اهل بیت(ع) در مکان مجموعه ثامن سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه برگزار می‌شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه اتوبوسرانی‌های کشور با تأکید بر تقویت بعد روحانی ورزش در ماه مبارک رمضان یادآور شد: چون این امر در مورد ورزش باستانی که با خصیصه‌هایی چون جوانمردی، پهلوانی و عشق به اهل بیت پویندگی ناگسستنی دارد بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است بنابراین از سوی سازمان به عنوان یک اولویت در موسم مهمانی خدا در دستور کار قرار می‌گیرد.

عرفان با بیان اینکه هدف از ایجاد مجموعه ورزشی ثامن سازمان اتوبوسرانی کاشان تنها پرورش قهرمانان ورزشی نبوده است، افزود: دوران ورزش قهرمانی در همه رشته‌های ورزشی دوره کوتاه جوانی است اما ورزش باستانی برای همه سنین از کودکی تا کهنسالی قابل استفاده و بهره‌گیری است.

وی حمایت از ورزش باستانی به عنوان ورزشی ملی و مذهبی را موجب حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی قلمداد کرد و گفت: سازمان اتوبوسرانی کاشان نیز تمام سعی خود را برای ترویج و گسترش این میراث کهن ملی که دربردارنده ارزش‌های والای اخلاقی است به کار می‌گیرد.

این مسئول استقبال از زورخانه ثامن اتوبوسرانی کاشان را قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: امکانات مطلوب این مجموعه ورزشی در مدت فعالیت خود توانسته مشتاقان ورزش باستانی را جذب خود کند.

شهرستان کاشان دارای شش زورخانه و بیش از 170 ورزشکار این رشته است که زورخانه نیرومند در میدان سنگ کاشان در جوار مسجد میرعماد و بازار تاریخی این شهرستان با 60 سال قدمت یکی از قدیمی‌ترین زورخانه‌های این منطقه است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول