اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان خبر داد

بدهی 50 میلیارد تومانی اتوبوس‌رانی اصفهان به تأمین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر بدهی ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان به همراه جرائم در نظر گرفته شده برای این بدهی به تأمین اجتماعی استان حدود 50 میلیارد تومان است.

بدهی 50 میلیارد تومانی اتوبوس‌رانی اصفهان به تأمین اجتماعی

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه عدم هم‌خوانی درآمد‌ها و هزینه‌های اتوبوس‌رانی این ناوگان را روز به روز بدهکار‌تر می‌کند، اظهار کرد: اصل بدهی این ناوگان برای بیمه نیرو‌های فعال در شرکت واحد 23 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: بدهی ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان به تأمین اجتماعی از حدود 12 سال گذشته تاکنون پرداخت نشده اما تأمین اجتماعی استان به تمام تعهدات خود برای بیمه کارکنان و نیرو‌های شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: در حال حاضر توافقی میان شهرداری، سازمان تأمین اجتماعی و ناوگان اتوبوس‌رانی برای پرداخت بدهی این ناوگان به اداره‌کل تأمین اجتماعی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بدهی‌های انباشته شده اتوبوس‌رانی باید هر چه سریع‌تر به تأمین اجتماعی پرداخت شود، ادامه داد: بر اساس این قرارداد بدهی اتوبوس‌رانی اصفهان با استفاده از روش تهاتری به تأمین اجتماعی استان پرداخته می‌شود.

روحانی تاکید کرد: در حال حاضر نیز مقرر شده است که تأمین اجتماعی نیاز خود را در سطح شهر اصفهان اعلام کند و این بدهی با استفاده از دارایی‌های شهرداری در سطح شهر تهاتر شود.

وی با بیان اینکه میزان جرائم اختصاص یافته به بدهی اتوبوس‌رانی به تأمین اجتماعی از اصل بدهی سنگین‌تر است، افزود: در حال حاضر بدهی ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان به همراه جرائم در نظر گرفته شده برای این بدهی با تأمین اجتماعی استان حدود 50 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه زمان پرداخت این بدهی به نیاز‌های تأمین اجتماعی و دارایی‌های شهرداری اصفهان بستگی دارد، گفت: هنوز در ارتباط با اقلام مورد نیازی که از سوی شهرداری به تأمین اجتماعی واگذار می‌شود هیچ‌گونه صحبتی نشده است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول