اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرج:

کارت بلیط‌های اتوبوس طی یک ماه آینده در کرج فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرج از فعال شدن کارت بلیط‌های اتوبوس طی یک ماه آینده در این کلانشهر خبر داد.

کارت بلیط‌های اتوبوس طی یک ماه آینده در کرج فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلانشهر،  رضا شریفی اظهار داشت: درباره نرخ حمل و نقل و کرایه اتوبوس، کارشناسان مربوطه در سازمان اتوبوسرانی نرخ‌های پیشنهادی را بررسی می‌کنند.

وی افزود: پس از بررسی طی لایحه‌ای به شورای شهر ارسال و در کمیسیون برنامه و بودجه نرخ‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد: طول مسیر، تعداد مسافر، شیب مسیر، نرخ تورم در جامعه، اسکناس‌های رایج در جامعه از جمله آیتم‌هایی است که در تعیین نرخ اتوبوس و تاکسی در نظر گرفته می‌شود.

شریفی ادامه داد: پس از تصویب شورا این لایحه باید به فرمانداری ارسال شود تا مسئولان مربوطه نیز طبق قوانین موجود آن را مورد مطالعه قرار دهند.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه افزایش کرایه اتوبوس و تاکسی حق رانندگان است، یادآور شد: هم اکنون قیمت تمام اجناس افزایش یافته که به تبع آن باید کرایه‌ها نیز افزایش یابد.

وی اعلام کرد: در این زمینه به منظور رفع مشکلات مربوطه به کمبود پول خرد و کاهش نزاع‌های بین رانندگان و مسافران، طی یک ماه آینده کارت بلیط الکترونیک وارد چرخه حمل و نقل کرج می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: برای تحقق این مهم، کیوسک‌های مختلفی برای ارائه کارت بلیط الکترونیکی به شهروندان در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول