اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آبادان:

اطلاع‌رسانی حقایق جامعه به مردم از وظایف خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آبادان گفت: اطلاع‌رسانی از حقایق و واقعیت‌های جامعه و آگاهی‌بخشی به مردم از وظایف خبرنگاران است.

اطلاع‌رسانی حقایق جامعه به مردم از وظایف خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی صحنی در مراسم افطاری که از طرف نیروی انتظامی شهرستان در هتل کاروانسرای آبادان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: 17 مردادماه که مصادف است با روز خبرنگار، به پاس زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر فعال و تلاش‌گر نامگذاری شده است.

وی با آرزوی قبولی طاعات برای برادران و خواهران خبرنگار در این ماه مبارک افزود: اطلاع‌رسانی از حقایق و واقعیت‌های جامعه است و آگاهی‌بخش جزو نیازهای ضروری مردم، که وظیفه نقل و انتقال آن را قشر خبرنگار بر عهده دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آبادان خبرنگاری را رسالت همراه با عشق خواند و گفت: این رسالت مستمر با تلاش‌های بی‌دریغ اصحاب رسانه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: مجلس افطاری که امشب منعقد شده در تعامل با پلیس بوده که امیدواریم این نیروهای مردمی ـ امنیتی همواره قدردان خبرنگاران و یاران عرصه فرهنگ و قلم باشند.

صحنی با اشاره به اینکه خبرنگار با وجود مشکلات مادی و مالی نمی‌تواند کار رسانه‌ای خود را به بهترین شکل انجام دهد، اظهار کرد: امیدواریم مسئولان نیز در راستای رفع مشکلات خبرنگاران و ارتقای بخش فعالیتی و معیشتی آنها گام‌های متعالی بردارند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول