اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد

برقراری آرامش انتخاباتی در آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان از برگزاری نظم و آرامش انتخاباتی در این منطقه خبر داد.

برقراری آرامش انتخاباتی در آبادان

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت در برگزاری انتخابات وظیفه اصلی نیروی انتظامی شهرستان است که ما نیز طبق دستورات ابلاغ شده با تمام امکانات خود و با اختصاص تمام نیروهای آماده به کار خود کار برقراری نظم انتخابات در منطقه را بر عهده داریم.

این مسئول افزود: تاکنون در زمینه امنیتی در شهرستان با مشکلی مواجه نشده‌ و همکاری مردم خوب منطقه با نیروهای انتظامی کاملاً مطلوب بوده ‌است.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: نیروهای انتظامی آبادان از روزهای شروع تبلیغات انتخاباتی تاکنون در همه صحنه‌ها حضور داشته و امنیت و سلامت روند تبلیغاتی را کاملاً زیر نظر داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ما همواره آماده‌ایم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی با متخلفان برخورد کرده و گزارش را به مراجع قضایی ارائه دهیم، ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای در تعیین سرنوشت کشور برخوردار است.

چنداز خاطر نشان کرد: برای همه ما آشکار است که دشمنان اسلام مترصد فرصتی هستند تا به نظام و انقلاب اسلامی ما ضربه وارد کنند و به همین دلیل حضور حداکثری در انتخابات راه برگرداندن این ضربه‌ها به خود آنهاست.

این مسئول با اشاره به حضور پرشور مردم منطقه در دور دوم انتخابات مجلس نهم گفت: نباید بهانه‌ای به دست استکبار جهانی داده و راه نفوذ آنها به مسائل مربوط به کشورمان را باز کنیم، زیرا هدف آنها تنها خدشه‌دار کردن آبروی نظام است.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان متذکر شد: مردم همیشه در صحنه این منطقه با حضور خود در پای صندوق‌های رأی از ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری بار دیگر نشان دادند که همواره در صحنه‌های حساس حاضر هستند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول