اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد

برخورد قاطع با مظاهر علنی روزه‌خواری در آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان از برخورد قاطع با مظاهر علنی روزه‌خواری در این شهرستان خبر داد.

برخورد قاطع با مظاهر علنی روزه‌خواری در آبادان

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برابر با قانون با اشخاصی که در ملأعام اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، برخورد جدی، قاطع و قانونی می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شهروندان باید با تمام توان نسبت به رعایت شئونات اسلامی دقت داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه با مظاهر علنی روزه‌خواری در آبادان برخورد می‌شود، تصریح کرد: البته تمهیدات لازم در خصوص نحوه خدمت‌رسانی اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها به شهروندان به این مراکز ابلاغ شده است.

وی در خصوص صدور حکم مراجع قضایی به روزه‌خواران چنین گفت: بنا به تناسب عملی که روزه‌خواران مرتکب می‌شوند، مقامات قضایی حکم صادر کرده و در صورت نیاز تنها به ارشاد افراد اکتفا می‌کنند.

چنداز همچنین عنوان کرد: در سال جاری تنها یکی دو مورد تخلف در این زمینه دیده شده و نسبت به سال‌های گذشته میزان روزه‌خواری در شهرستان کاهش یافته که امیدواریم تا پایان ماه مبارک وضع به همین منوال پیش برود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر روزه‌خواران از مسافران و افراد سیگاری هستند، افزود: افرادی که در ملأعام سیگار بکشند تخلف کرده و در صورت عدم توجه به تذکرات توسط مأموران بازداشت می‌شوند.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان به شهروندان توصیه کرد که با رعایت حرمت‌ این ماه پرفیض، دچار معاصی نشوند و دیگران را نیز با مشکل مواجه نکنند و در این ماه تا می‌توانند از برکات آن بهره ببرند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول