اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان:

کار خبرنگاران به موازات کار پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: کار خبرنگاران به موازات کار پلیس است.

کار خبرنگاران به موازات کار پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احمد چنداز در مراسم افطاری که از طرف نیروی انتظامی شهرستان در هتل کاروانسرای آبادان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها باید در انعکاس اخبار صحیح و موثق تلاش کنند و بدون آگاهی از منبع خبری به انتشار خبر نپردازند.

وی افزود: کار خبرنگاران به موازات کار پلیس است زیرا هر دوی این قشر در راستای رفع مشکلات مردم و برقراری امنیت تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: امروز خبرنگار تبدیل به یکی از شاخص‌های فرهنگی و مؤلفه‌های رشد اجتماعی عموم مخاطبان رسانه در جامعه شده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار همانطور که چشم بیدار و تیزبین جامعه است، گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و قادرند مخاطبان خویش را به راستی و درستی نمایندگی کنند.

چنداز با بیان اینکه خبرنگاران باید با توجه به منافع و امنیت ملی کشور، اخبار واقعی را انعکاس دهند، گفت: اصحاب رسانه نباید با گذر از خط قرمزها، امنیت مناطق را به خطر انداخته و با بزرگ‌نمایی برخی موضوعات، امنیت شهر و افکار مردم را متزلزل کنند.

وی همچنین عنوان کرد: 17 مردادماه، روز خبرنگار نماد آگاهی و آگاهی‌رسانی و نشانه‌ای از جهاد و تلاش در راه بیداری اندیشه‌ها و آگاهی فکری است.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه خبرنگار باید فکر و ذکر خود را وقف آگاهی مردمان مخاطب رسانه خویش کند، گفت: این روز، زمان و فرصتی غنیمت، برای پاسداشت همه این ارزش‌ها و مجاهدت‌های خطیر و ماندگار و تأثیرگذار است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول