اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خرمشهر خبر داد

برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خرمشهر از برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره آموزش و پرورش در این منطقه خبر داد.

برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در خرمشهر

حسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص اهمیت پیشگیری از جرائم به‌ ویژه معضل اعتیاد در جامعه اظهار کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در منطقه کرده است.

وی افزود: هدف از اجرای این دوره آموزشی، پیشگیری از جرائم، آسیب‌های اجتماعی و سد کردن راه نافرجام اعتیاد است.

فرمانده انتظامی خرمشهر با تأکید به آموزش و آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان در زمینه اعتیاد تصریح کرد: دوران بلوغ و نوجوانی یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی به شمار می‌رود که نیازمند آموزش و توجه زیادی است.

وی اضافه کرد: این دوره سنی خصوصیاتی از قبیل تشخص‌طلبی، خودنمایی، تبعیت از گروه‌های مرجع و ... داشته که جوان را ناخودآگاه به سوی هیجان پیش می‌برد و اغلب به بیراهه می‌کشاند.

عزیزی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در این کلاس‌های آموزشی عنوان کرد: برگزاری این کلاس‌ها با نمایش تصاویر مواد مخدر همراه با پخش سی‌دی و ویدئو پروژکتور که با حضور کارشناسان مواد مخدر بود، اجرا شد.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست بیش از پیش جوانان را نسبت به محیط پیرامونشان آگاهی بخشند و روابط آنها را در بیرون از منزل کنترل کنند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول