اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای آبادان خبر داد

برگزاری 12 دوره آموزشی حرفه‌های ساختمانی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای آبادان گفت: تا کنون 12 دوره آموزشی حرفه‌های ساختمانی توسط مرکز فنی‌وحرفه‌ای آبادان برگزار شده است.

برگزاری 12 دوره آموزشی حرفه‌های ساختمانی در آبادان

ارژنگ کوه‌سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح مهارت کارگران صنعت ساختمان از ابتدای سال جاری تا کنون 12 دوره کارگری عمومی بنای سفتکار درجه سه برای 243 نفر از کارگران صنعت ساختمان در آبادان اجرا شده است.

وی افزود: ‌این مرکز با راه‌اندازی و تجهیز کارگاه صنعت ساختمان اقدام به آموزش کارگران این بخش در حرفه‌های بنای سفت کار، کارگران این صنعت در حال اجراست.

وی با اشاره به استقبال کارگران مختلف ساختمانی از دوره‌های آموزشی برگزار شده گفت: با توجه به نیاز‌های روز برگزاری دوره‌های آموزشی برای توسعه کار ساخت و ساز ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی توسعه و گسترش کیفی و کمی حرفه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای را ضروری عنوان کرد و گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای آمادگی دارد با توجه به نیاز جامعه، دوره‌های مختلف آموزشی حرفه‌آموزی را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول