اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قرآن صورت گرفت

کسب سه رتبه استانی توسط دانش‌آموزان آبادانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش‌و پرورش آبادان گفت: دانش‌آموزان آبادانی سه رتبه در بین پنج رتبه اول استان خوزستان را در مسابقات قرآنی از آن خود کردند.

کسب سه رتبه استانی توسط دانش‌آموزان آبادانی

غلامرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: دانش‌آموزان آبادانی با شرکت در مسابقات قرآنی در سه منطقه کشور موفق به کسب سه سهمیه از پنج رتبه اول استان شده‌اند.

وی افزود: دانش‌آموزان آبادانی با شرکت در مسابقات استعداد یابی، مهر و آبان ماه هر سال برای شرکت در مسابقات شهرستانی آذر ماه آماده می‌شوند.

معاون پرورشی اداره آموزش‌و پرورش آبادان ادامه داد: دانش‌آموزان منتخب در مسابقات مهر، آبان و آذر برای آمادگی بیشتر در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

خلیلی‌نیا با اشاره به روند مسابقات قرآنی کشور در بخش دانش‌آموزی گفت: منتخبان در مسابقات منطقه‌ای اسفند ماه با یکدیگر به رقابت پرداخته و برای مسابقات استانی آماده می‌شوند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان آبادانی با رقابت در مسابقات نخبگان قرآنی استان خوزستان در اردیبهشت ماه با شرکت در مسابقات کشوری خود را به عنوان نفرات برتر در سطح کشور معرفی می‌کنند.

خلیلی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: حمایت‌های معنوی خانواده‌ها از فرزندان خود آنان را برای حضور قوی‌تر و سخت‌تر در مسابقات قرآنی سال 91 آماده می‌کند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول