اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

خبرنگاران زبان گویا و گوش شنوای مردمند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: خبرنگاران زبان گویا و گوش شنوای مردم هستند.

خبرنگاران زبان گویا و گوش شنوای مردمند

علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی کشور و با بیان اینکه ظرفیت و توان فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی قابلیت رشد و ارتقا در سطوح عالی را دارند، اظهار داشت: کار فعالان عرصه رسانه نباید تنها به انتشار خبرها محدود شود، بلکه این افراد باید بتوانند با درک درستی از شرایط جامعه در زمینه آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه فعالیت کنند.

وی افزود: شغل خبرنگاری نیز همانند سایر حرفه‌ها هنگامی ارزنده و خوب است که ارزش‌ها رعایت شوند و خبرنگاران در راستای این ارزش‌ها حرکت کنند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نقش و جایگاه حساس خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگاران امین مردم بوده و مردم باید احساس کنند که مطبوعات و خبرنگاران زبان گویا و گوش شنوای آنها هستند که کاستیها، مسائل و مشکلات را به صورت صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: باید در این راستا فرهنگ پرسش‌گری از ناحیه مردم و پاسخگویی از جانب مسئولان ترویج شود و فضای صمیمانه و ارتباط گرم میان خبرنگاران، مردم و مسئولان در عرصه‌های کاری گسترش پیدا کند.

یوسفی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران ابراز داشت: مطبوعات و اصحاب رسانه باید در راستای خدمت به مردم و ارائه اطلاعات صحیح به مردم تلاش کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران گفت:‌ خبرنگاران به منزله چراغی فروزان هستند که نقاط تاریک جامعه را نشان می‌دهند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه خبرنگاران زمینه پیشرفت و ترقی کشور را فراهم می‌کنند، ابراز داشت: دشمنان داخلی و خارجی با تمام ابزارهای خود درصدد سیاه‌نمایی فعالیت‌ها، عملکردها و توانمندی‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد:‌ در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی کلیدی در زمینه ارائه تصویری شفاف از عملکرد دولت و نظام در زمینه توسعه و تعالی کشور دارند.

یوسفی عصر حاضر را عصر اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: جهان امروز همچون دهکده‌ای است که تمامی اطلاعات آن در چند ثانیه در تمامی نقاط منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت و توان فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی قابلیت رشد و ارتقا در سطوح عالی را دارد، گفت: کار فعالان عرصه رسانه نباید تنها به انتشار خبرها محدود شود بلکه این افراد باید بتوانند با درک درستی از شرایط جامعه در زمینه آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه فعالیت کنند.

فرماندار ابهر برخورداری از ظرافت، امانتداری و رعایت مصالح و منافع ملی در تهیه خبر را از ویژگی‌های لازم برای فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: به‌ واسطه ارتباط نزدیکی که خبرنگاران با مردم جامعه دارند، این قشر راویان صادقی در بیان مسائل و مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول