اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی:

خبرنگاران مشاوران امین مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران مشاوران امین مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستند.

خبرنگاران مشاوران امین مسئولان هستند

ابوالفضل نوفرستی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید چون شمعی برای جامعه بسوزند تا بصیرت و آگاهی را به مردم جامعه بدهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها رکن اساسی دموکراسی در کشور هستند، افزود: خبرنگاران باید به عنوان مشاوران امین مسئولان دستگاه‌های اجرایی آیینه تمام‌نمای جامعه باشند و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی در مورد جایگاه خبرنگاران در جامعه یادآور شد: در چند سال اخیر شاهد برگزاری مراسم‌های بزرگداشت روز خبرنگار هستیم و حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در این جلسات نشانگر جایگاه والای خبرنگاران در جامعه است.

نوفرستی با بیان اینکه رسانه یک شمشیر دو لبه است، گفت: اگر این شمشیر در راهی خلاف رسالت اصلی خود به کار گرفته شود صدمات جبران‌ناپذیری را برای جامعه به وجود می‌آورد.

وی در مورد تفاوت رسانه‌های کشور ما با رسانه‌های جهان استکبار افزود: دنیای استکبار با قدرت رسانه‌های خود در راستای تحمیل فرهنگ غرب تلاش می‌کند و خیلی از واقعیت‌های جهان را کتمان کرده یا به شکل دیگری جلوه می‌دهد.

رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی در مورد فعالیت رسانه‌های گروهی در استان تصریح کرد: در چند سال اخیر شاهد رشد کمی و کیفی رسانه‌های گروهی و جراید در استان هستیم.

نوفرستی یادآور شد: در استان خراسان جنوبی در زمینه صنعت چاپ و نشر هیچ مشکلی نداریم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول