اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

خبرنگار هدایت‌گر افکار عمومی در جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: خبرنگار هدایت‌گر افکار عمومی است و در رشد و بالندگی آن نقش بسزایی دارد.

خبرنگار هدایت‌گر افکار عمومی در جامعه است

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: جایگاه و نقش مطبوعات در اداره افکار عمومی و رشد و بالندگی، یک نقش بی‌نظیر است و خبرنگاران می‌توانند در جامعه هدایت‌گر باشند.

آفتابی افزود: امام(ره) به تعهد قلم تاکید داشتند و انتظار مردم از خبرنگاران حرکت در مسیر انقلاب و اسلام است و مردم چنین قلمی را می‌خواهند.

وی تصریح کرد: انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کاری است که مطبوعات انجام می‌دهند و در این راستا انتقاد سازنده پذیرفتنی است و این موضوع با تخریب افراد تفاوت دارد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: کسی حق ندارد جلوی انتقاد سازنده را بگیرد، تخریب و سیاه‌نمایی محکوم است که محتوای مطالب نشریات و رسانه‌ها باید غنی باشند.

وی با اشاره به وضعیت مطبوعات در استان کرمانشاه گفت: در سال 89 تعداد 28 نشریه بود و در سال 90 به 32 مورد رسید که در راستای حل مشکلات مطبوعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد توان یارانه اختصاص داده است.

آفتابی از برگزاری جشنواره مطبوعات در سال‌جاری استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه ملت ایران تبریک می‌گویم.

جلال منکرسی نیز گفت: وحدت ملی باعث قدرت ملی می‌شود و قدرت باعث آسایش و امنیت است.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: وظیفه خبرنگاران این است که در عرصه جنگ نرم و مقابله با توطئه دشمنان کوشا باشند و خبرنگاران باید واقعیت‌های جامعه را بیان کنند و تخریب افراد مجاز نیست.

گفتنی است، این جلسه در حالی برگزار شد که علی‌رغم انتظار رسانه و مطبوعات و براساس روال همه ساله قرار بود استاندار در جلسه حضور یابد که معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه علت عدم حضور هاشمی را تراکم جلسات کاری عنوان و به پیام تبریکی اکتفا کرد.

پیش از این خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها خواستار حضور استاندار در این جلسه شده بودند که در این نشست به درددل‌های آنان گوش فراداده و پاسخگوی سئوالات آنان باشد که باتوجه به حاشیه‌های حضور وی در دوسال گذشته در مراسم روز خبرنگار، احتمالا" دلیل عدم شرکت وی در مراسم امسال همین مسئله بوده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول