اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

خبرنگاران در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بودند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خبرنگاران به حرمت صداقت و ایمان با نشر افکار و اندیشه‌ها در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بودند.

خبرنگاران در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در پیامی به مناسبت 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: انسان موجودی اجتماعی و نیازمند آگاهی، علم و دستیابی به پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌ها برای رسیدن به هدف است.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای امروز با همه پیچیدگی‌ها و پیشرفت‌ها ضرورت آگاه شدن از حوادث و مسائل دهکده جهانی آشکار می‌شود.

نجار تصریح کرد: در این رهگذر خبرنگار صحنه‌های افتخارآمیز هر جامعه را با قلم، زبان و هنر خود در تاریخ جاودانه می‌سازد و اخبار و حوادث ناگوار و تلخ را انتقال می‌دهد تا زمینه تفکر و تأمل را برانگیزد.

استاندار کرمان در بخش دیگری از پیام خود خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خبرنگاران به حرمت صداقت و ایمان با نشر افکار و اندیشه‌ها در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بودند و این حرکت ارزشمند در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان و در همه صحنه‌های عظمت آفرین انقلاب از قداست ویژه‌ای برخوردار است.

نجار روز خبرنگار این روز ارزشمند اجتماعی را به همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران صادق و پرتلاش استان کرمان تبریک گفت و عنوان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از فضای معنوی انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ساعی و پایدار باشید.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول