اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تجدید میثاق خبرنگاران سیستان‌وبلوچستان با آرمان‌های شهدا

خبرگزاری فارس: به مناسبت 17 مردادماه، خبرنگاران سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای زاهدان، با شهیدان تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق خبرنگاران سیستان‌وبلوچستان با آرمان‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جمعی از خبرنگاران جامعه مطبوعاتی و رسانه‌‌ای سیستان و بلوچستان به همراه مسئولان و مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی در مزار شهدای زاهدان حضور یافتند و با عطر افشانی و گلاب و اهدای شاخه گل و ذکر فاتحه، با آرمان‌های شهدا به ویژه خبرنگاران شهید تجدید میثاق کردند.

همچنین آنها با حضور بر مزار شهید حسین ضامن خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده بود، حاضر و با ذکر فاتحه به روان پاک آن شهید بزرگوار ادای احترام و با نثار گل، یاد آن بزرگوار را گرامی داشتند.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان در ادامه بر مزار شهید ناصر ریگی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران که در مزار شریف افغانستان توسط طالبان متحجر به شهادت رسیده بود حضور یافتند و ادای احترام کردند.

17 مرداد ماه مصادف است با سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار جمهوری اسلامی که توسط تروریست‌های متحجر طالبان به شهادت رسید و روز خبرنگار نام گرفت.

در این مراسم خانواده‌ خبرنگاران شهید حضور داشتند، همچنین یاد و خاطره محسن ذوالفقاری خبرنگار استان که در حادثه تروریستی تاسوکی توسط گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به شهادت رسید، گرامی داشته شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول