اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی لنگرود:

بسیاری از خبرنگاران از نظر معیشتی دچار مشکل هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود گفت: بسیاری از خبرنگاران از درآمد پایینی برخوردارند و از نظر معیشتی دچار مشکل هستند.

بسیاری از خبرنگاران از نظر معیشتی دچار مشکل هستند

محمدتقی جاده‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود حرفه خبرنگاری را از سخت‌ترین و خطرناک‌ترین حرفه‌ها در سطح کشور و جهان دانست.

وی اظهار کرد: جامعه خبرنگاران نوک پیکان تغییر و تحول و تمام اتفاق‌های فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بیان اینکه خبرنگاران جزو اقشار کم درآمد جامعه هستند، تصریح کرد: بسیاری از خبرنگاران از درآمد پایینی برخوردارند و از نظر معیشتی دچار مشکل هستند.

وی بخشی از این مشکل را مربوط به مطبوعات و بخشی دیگر به مردم دانست و اذعان کرد: باید فرهنگ مطبوعات در جامعه به گونه‌ای باشد که مطبوعات در سبد خرید کالای مردم قرار گیرد.

جاده‌کناری، خبرنگاران را در زمان خطر پرچمدار و جلودار خواند و افزود: در کشورهایی که بیداری اسلامی در حال رخ دادن است این خبرنگاران هستند که با وجود تمام خطرات و با حضور خوب و به‌موقع خود اوضاع و احوال این کشورها را به گوش جهانیان می‌رسانند که نشان‌دهنده حضور مقتدرانه خبرنگاران در جهان است.

وی با اشاره به تنها خبرنگار شهید شهرستان لنگرود بیان کرد: شهید اخوان تنها خبرنگار شهید لنگرود است که در سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت رسید.

 این مسئول، از فعالیت 25 خبرنگار در لنگرود خبر داد و یادآور شد اداره ارشاد اسلامی لنگرود با همکاری فرمانداری این شهرستان در روز خبرنگار از خبرنگاران این شهرستان تجلیل می‌کند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول