اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد کرج:

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج گفت: خبرنگاران و رسانه‌های انقلابی در حال حاضر در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند.

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند

حجت‌الاسلام حسین پیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: امروز اکثر رسانه‌های بزرگ جهان تحت سلطه و نفوذ حاکمان زورگوی غربی قرار دارند.

وی تصریح کرد: محققان و اندیشمندان جهان اسلام با آنالیز نحوه عملکرد رسانه‌های غربی به ویژه در شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی به این نتیجه رسیده‌اند که هدف اصلی فعالیت‌های این شبکه‌ها و سایت‌ها، حمله به مقدسات و اصول دین مبین اسلام است.

سرپرست اداره ارشاد کرج افزود: با توجه به اینکه ایران اسلامی هم اکنون در مرکز توجهات جهانی قرار داشته و ما در خط نخست مقابله با دشمنی‌های غرب قرار داریم، نقش رسانه‌ها و خبرنگاران ایرانی نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

پیرعلی با اشاره به تذکرات رهبری معظم انقلاب مبنی بر لزوم آمادگی همه اقشار جامعه و مدیران کشور برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب علیه اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: برای اینکه بتوانیم از اعتقادات خود در برابر این تهاجم گسترده به درستی دفاع کنیم، نیازمند افزایش آگاهی عمومی و بصیرت جامعه هستیم.

وی تاکید کرد: برای تحقق این مهم رسانه‌ها وظائف و مسئولیت‌های خطیری بر عهده دارند و به درستی باید گفت که آنها در خط مقدم مقابله با تهاجم دشمنان ایستاده‌اند.

سرپرست اداره ارشاد کرج افزود: بنابراین لازم است که خبرنگاران و رسانه‌ها با اطلاع از اهمیت مسئولیت سنگینی که بر عهده آنها است، بیش از گذشته در جهت افزایش بصیرت جامعه تلاش کنند.

پیرعلی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه این روحیه در میان اکثر رسانه‌ها و خبرنگاران کشورمان وجود دارد و طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که آنها برای تحقق اهداف کلان نظام زحمات بسیاری را متحمل شدند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول