اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اعلام کرد:

خبرنگاران راه پیشرفت جامعه را هموار می‌کنند

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: خبرنگاران راه پیشرفت جامعه را هموار می‌کنند.

خبرنگاران راه پیشرفت جامعه را هموار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام آمده است: طلایه‌داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

این بیانیه می‌افزاید : جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری‌های خود می‌توانند در راستای هدیت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند .

این بیانیه اضافه می‌کند: تلاش صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، تلاش این قشر زحمتکش و فرهیخته را ارج نهاده، موفقیت روز افزون همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را از خداوند متعال خواستار است. 

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول