اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خبر داد

کمک‌های مردمی به نیازمندان در ماه‌ رمضان معادل با کمک‌های سالانه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه مشارکت مردم برای کارهای خیر و امدادرسانی در ماه مبارک رمضان بیش از سایر ایام است، گفت: میزان کمک‌های مردمی در این ماه، معادل مجموع کمک‌های سالانه مردمی است.

کمک‌های مردمی به نیازمندان در ماه‌ رمضان معادل با کمک‌های سالانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی موصلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 13 هزار و 500 یتیم تحت حمایت 14 هزار حامی نیکوکار قرار دارند که کمیته امداد در نظر دارد با افزایش تعداد حامیان، سرانه دریافتی یتیمان را افزایش دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت مردم برای کارهای خیر و امدادرسانی در ماه مبارک رمضان بیش از سایر ایام است، افزود: میزان کمک‌های مردمی در این ماه، معادل مجموع کمک‌های سالانه مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: بسیاری از خیرین و نیکوکاران مایل هستند هزینه‌های درمانی افراد مستمند را تقبل کنند که بر این اساس طرح "شفا" راه‌اندازی شده که به موجب آن بیماران صعب‌العلاج که درمان آنها هزینه‌های سنگینی را دارد به این دسته از خیرین معرفی می‌شوند.

موصلی همچنین طرح محسنین را یکی دیگر از طرح‌های امسال کمیته امداد معرفی و خاطرنشان کرد: در این طرح حمایت خیرین معطوف به خانواده‌ها خواهد بود و نیازهای خانواده‌های جامعه هدف توسط افراد نیکوکار به صورت داوطلبانه تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم خیر استان هرمزگان همیشه و همواره یار و یاور افراد بی‌بضاعت بوده‌اند و حمایت‌های خیرین نیز می‌تواند علاوه بر کمک‌های مردمی بسیاری از مشکلات پیش روی این خانواده‌ها را از بین ببرد.

موصلی یادآور شد: کمک به همنوع یکی از وظایف مهم مسلمانان است که همواره و در تمام ایام باید مدنظر همه مردم باشد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اضافه کرد: این نهاد تمام سعی و تلاش خود را کمک به افراد زیر پوشش به کار گرفته است و مردم نیز باید پا به پای مسئولان در این کار خیر شریک شوند و خود را از ثواب این عمل خیر بی‌بهره نگذارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول