اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

وعده‌های مسئولان به خبرنگاران محقق شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وعده‌های مسئولان به خبرنگاران نظیر وام مسکن و بیمه محقق شود.

وعده‌های مسئولان به خبرنگاران محقق شود

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با تبریک به‌مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: کار خبرنگاران سختی‌های زمانی و مکانی خاص خود را دارد و بی‌دلیل نیست که این حرفه یکی از سخت‌ترین مشاغل‌ محسوب می‌شود.

وی افزود: در این راستا مسئولان نیز باید در راستای تعامل با خبرنگاران گام‌های متعالی بردارند و ارتباط خود را با دنیای رسانه روز به‌روز گسترده‌تر کرده، توسعه بخشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: امروز بسیاری از خبرنگاران بدون در نظر گرفتن مسائل مالی و مادی تنها به دلیل عشق و علاقه وافر به‌کار و حرفه‌شان، فعالیت خود را با جدیت و قاطعیت هر چه تمام دنبال می‌کنند و در این مسیر پرفراز و نشیب تنها به قلم‌شان امید بسته‌اند.

وی خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: مسئولان باید وعده‌های داده شده به خبرنگاران را نظیر وام مسکن و بیمه تحقق بخشند و در راستای رفع مشکلات مالی و مادی آنها برآیند زیرا یک خبرنگار با وجود برخورداری از دغدغه‌های معیشتی نمی‌تواند رسالت کاری خود را به نحو احسنت انجام دهد.

* برای خبرنگار امنیت شغلی ایجاد شود

دهدشتی با اشاره به اینکه باید به قشر خبرنگار کمک شود تا امینت شغلی مناسبی داشته باشد، گفت: بعضاً دیده می‌شود که مراسم‌های روز خبرنگار به عده‌ای نور چشمی هدایا و تقدیرنامه‌ اهدا می‌شود که این امر موجبات بی‌انگیزگی دیگر فعالان این عرصه را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: نباید بر اساس سلایق و غرض‌ورزی‌های شخصی در 17 مردادماه تنها عده‌ای را مورد تشویق قرار داد و آنهایی که مستحق تقدیر هستند را نادیده گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خبرنگاران حافظ اخبار و اطلاعات برای روشنگری به مردم هستند و باید آنها را در بخش‌های مختلف اجتماعی مورد حمایت قرار داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول