اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

تلاش جوانان در آبادانی ایران اسلامی ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: تلاش و مجاهدت دانش‌آموزان نوجوان و جوانان برای آبادانی و عمران ایران اسلامی قابل تقدیر و ستودنی است.

تلاش جوانان در آبادانی ایران اسلامی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی شاهرود اظهار داشت: کشور ما به چنین نیروهای مستعد و جوان که فکر و عملشان آبادانی، عمران و سربلندی کشور و نظام اسلامی است نیاز دارد و باید تلاش کرد زمینه حضور و بروز استعدادهای نوجوانان فراهم شود.

وی تأکید کرد: بصیرت و معرفت نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سازندگی و تعالی کشور باید افزایش یابد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: شما نوجوانان و جوانان با دهان روزه مشغول به کار هستید که این خود ثواب و اجر شما را چندین برابر می‌کند و نشان می‌دهد که کار و فعالیت زمان و ساعت خاصی را ندارد و برای آبادانی و عمران همیشه زمان هست و هیچ چیز مانع آبادانی و سازندگی برای یک جوان ایرانی مسلمان نیست.

مطهری یادآور شد: تاکنون بیش از ده مدرسه مرمت و زیباسازی شده است و بیش از ده اردوی جهادی در قالب این طرح برگزار شده است.

همچنین مدیر آموزش و پرورش شاهرود با تقدیر از تلاش دانش‌آموزان در زیباسازی محیط واحدهای آموزشی گفت: شما دانش‌آموزان الگوی شایسته یک دانش‌آموز ایرانی هستید که در زمان تحصیل فکر شما درس است و در زمان فراغت و تعطیلی، تفکر خدمت‌رسانی و آبادانی دارید و این بسیار ارزشمند است.

حمید خوش‏قدم، مسئول بسیج سازندگی شاهرود نیز در این بازدیدها گزارشی از روند اجرایی طرح هجرت سه در مرمت و زیباسازی مدارس ارائه کرد.

در این بازدیدها، مسئولان با حضور در مدارس شهید وکیلیان، شاهد و همچنین کارگاه فنی آموزش و پرورش از نزدیک با روند مرمت و زیباسازی مدارس آشنا شدند و ضمن صحبت با دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح موانع و مشکلات طرح را رصد کردند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول