اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تقارن با شب‌های قدر مطرح شد

احتمال تعویق برگزاری مراسم روز خبرنگار در هرمزگان

خبرگزاری فارس: در نشست هم‌اندیشی که با هدف تصمیم‌گیری برای برگزاری مراسم روز خبرنگار در هرمزگان برگزار شد، به دلیل تقارن این مناسبت با شب‌های قدر، زمان برگزاری این مراسم به احتمال زیاد به تعویق بیفتد.

احتمال تعویق برگزاری مراسم روز خبرنگار در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مریدی‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان بعد از ظهر امروز در نشستی که با حضور نمایندگان خانه مطبوعات هرمزگان و سایر بر اعضا و مدیر کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در ‌ارتباط‌ با مراسم روز 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شد ضمن تأکید بر برگزاری مطلوب این مراسم افزود: امسال روز گرامیداشت خبرنگاران در قالب جشنواره رسانه خلیج فارس برگزار و از برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی از "حمایت‌های استاندار هرمزگان در راستای برگزاری باشکوه روز خبرنگار تقدیر و تشکر کرد" و اذعان داشت: امسال نیز روز خبرنگار با حمایت‌ها و مشارکت استانداری هرمزگان، شهرداری، خانه مطبوعات و برخی دیگر از سازمان‌ها و نهادهای دولتی به صورتی فاخر و در شأن اهالی مطبوعات و رسانه برگزار می‌شود.

مریدی‌زاده اضافه کرد: علاوه بر برگزاری جشنواره رسانه خلیج فارس برنامه‌ها و بخش‌های متعددی تدارک دیده شده است که می‌توان از برگزاری کارگاه آموزشی، اهداء بسته‌های فرهنگی، تجلیل از فعالان و حامیان حوزه مطبوعات، ضیافت افطاری و سایر برنامه‌ها در این راستا نام برد.

میلاد امیری‌نژاد، مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان نیز ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری بخش‌های مختلف در برگزاری مراسم روز خبرنگار گفت: نگاه استاندار هرمزگان به مطبوعات و رسانه‌های استان ویژه و خاص است و بر تقویت و حمایت از این حوزه برای بهبود اطلاع‌رسانی به شهروندان تأکید دارد.

وی افزود: نظرات و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه در نشست با استاندار و سایر مدیران دست‌اندرکار ارائه نهایی خواهد شد و مطمئنا مراسم گرامیداشت روز خبرنگار امسال متفاوت با سال‌های قبل و در سطح بسیار مطلوب و با شکوه برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان اذعان داشت: با توجه به همزمانی روز خبرنگار با آغاز شب‌های قدر در خصوص زمان برگزاری این مراسم تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

امیری‌نژاد اضافه کرد: بی‌گمان نقش حساس خبرنگاران در ارتقا سطح نگرش و آگاهی افراد جامعه بر کسی پوشیده نیست بالاخص در شرایط کنونی که عملا اهالی رسانه در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد و تلاش وافری که خود مصرف می‌دارند در این آزمون دشوار و حساس با عنایت خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری توفیق و پیروزی نزدیک است.

در ادامه نمایندگان خانه مطبوعات هرمزگان و سایر بر اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول