اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار 2 روز زودتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، دو روز زودتر از 17 مرداد ماه برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار 2 روز زودتر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره برگزاری مراسم روز خبرنگار در مازندران، اظهار داشت:‌ سعی شده در حد توان، تجلیل شایسته‌ای از اصحاب رسانه صورت گیرد.

این مسئول ادامه داد:‌ خبرنگاران دارای جایگاه والاتری هستند و در چند سال اخیر تلاش کردیم در بیشترین حد ممکن، برای تجلیل از مقام شامخ خبرنگار، ایفای نقش کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه‌ها در مازندران نسبت به سایر استان‌ها از توجه بیشتری برخوردارند، متذکر شد:‌ هر اندازه بتوانیم این سنگربانان فرهنگی ارزشمند را در ابعاد مختلف تقویت کنیم، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل همزمانی روز‌ خبرنگار و شب ضربت خوردن حضرت علی (ع)، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار دو روز زودتر و در 15 مرداد ماه برگزار می‌شود، گفت:‌ با توجه به مسائل مرتبط با ماه رمضان، این مراسم در محمودآباد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: پیشتازان ارائه فرهنگ در جامعه، توانسته‌اند خدمات شایانی برای تنویر افکار عمومی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن داشته باشند.

ابراهیمی با بیان اینکه چنین تجلیل‌هایی کمترین وظیفه‌ای است که در مقابل اصحاب رسانه انجام می‌دهیم، اذعان داشت:‌ وحدت و همسویی را در میان خبرنگاران مازندران شاهد هستیم.

این مسئول تصریح کرد:‌ از ابتدای خدمت من در این نهاد تاکنون، شاهد بوده‌ام که خبرنگاران پیوسته در راستای حفظ ارزش‌های نظام گام برداشته و خدمات ارزشمندی را ارائه کرده‌اند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول