اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

نگرانی از بحث تغییر استاندار خوزستان / استاندار نمایندگان را حمایت کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بحث تغییر استاندار خوزستان با توجه به عمر باقی مانده دولت دهم، جای تأمل و نگرانی دارد.

نگرانی از بحث تغییر استاندار خوزستان / استاندار نمایندگان را حمایت کند

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی فارس در آبادان اظهار کرد: در روزهای اخیر بحث‌هایی راجع به تغییر استاندار خوزستان به گوش می‌رسد که البته باید گفت زیاد هم خوشایند نیست.

وی افزود: با اینکه وضعیت کنونی استان خوزستان امروز در شأن و جایگاه مردم این منطقه نیست اما باید این مسئله را مدنظر قرار داد که اگر استاندارد خوزستان تغییر یابد چه گزینه‌ای می‌توان جایگزین وی برای انجام عملکرد بهتر و مؤثرتر باشد؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخشی از ضعف خدمت‌رسانی در استان خوزستان به نحوه مدیریت مسئولان از جمله خود نمایندگان مجلس و برخی دیگر به تعامل شهروندان باز می‌گردد که باید عوامل اصلی این امر با بررسی‌های لازم ریشه‌یابی و در راستای حذف آنها اقدامات مطلوب صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در تغییر استاندار خوزستان باید این مسئله را مدنظر قرار داد که آیا با توجه به اینکه تنها یک‌سال دیگر تا پایان دولت دهم باقی مانده، این جابه‌جایی به صلاح استان و مردم است یا خیر؟

* استاندار خوزستان نمایندگان را حمایت کند

دهدشتی با بیان اینکه وقتی صحبت از گزینه جایگزین برای استاندار خوزستان مطرح می‌شود باز هم تأمل و نگرانی جای خود را به تصمیم در این زمینه می‌دهد، افزود: با انتقادات بسیاری که در سال‌های نمایندگان استان خوزستان از استاندار داشته اما باز باید مدنظر قرار داد که گزینه جایگزین در طول یک‌سال تا پایان عمر دولت دهم می‌تواند حرکت‌ و عملکرد مثبتی را برای منطقه به ارمغان بیاورد؟

وی در ادامه خطاب به استاندار خوزستان تصریح کرد: استاندار خوزستان باید بیش از پیش تعامل و حمایت مطلوب را با نمایندگان استان داشته باشد زیرا ظرفیت‌های و استعدادهای زیادی در خوزستان دست نخورده باقی مانده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: باید با تعامل، اتحاد، همدلی و یکرنگی همه مسئولان بتوان در راستای رفع مشکلات مربوط به شهروندان شهرهای مختلف استان خوزستان گام‌های متعالی‌تری برداشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول