اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از روز جمعه

باد شدید، گرد و غبار را برای آبادان و خرمشهر به ارمغان آورد

خبرگزاری فارس: از روز جمعه تاکنون، وزش بادهای شدید در منطقه، گرد و غبار را برای شهرهای آبادان و خرمشهر به ارمغان آورده است.

باد شدید، گرد و غبار را برای آبادان و خرمشهر به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، وزش بادهای شدید در منطقه، گرد و غبار را برای شهرهای آبادان و خرمشهر به ارمغان آورده است.

این گرد و غبار که میزان آن امروز از روز گذشته شدت بیشتری پیدا کرده بنا به گفته مسئولان هواشناسی تا روز یکشنبه در منطقه پایدار است.

با اینکه مردم این منطقه بدون در نظر گرفتن این پدیده کارهای روزمره خود را انجام می‌دهند اما همچنان با وجود ماه مبارک رمضان این ذرات معلق مشکلات تنفسی را برای شهروندان ایجاد می‌کند که باز هم چاره‌ای جز صبر و تحمل برای رفع این معضل وجود ندارد.

 

گرد و غبار تا یکشنبه پایدار است

رئیس اداره هواشناسی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به‌دنبال تغییرات قابل ملاحظه فشار هوا از روز جمعه تا اواخر روز یکشنبه در استان خوزستان، شاهد بروز پدیده گرد و غبار هستیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود آسمان این مناطق صاف تا کمی ابری توأم با گرد و غبار از بعداز ظهر امروز بعضاً همراه با باد قابل ملاحظه باشد.

سعید ابراهیمیان در ادامه با اشاره به دمای هوای این شهرستان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین دمای هوای آبادان 50 و کمترین آن 33 درجه سانتی‌گراد است.

وی با اشاره به اینکه دمای فعلی هوای منطقه 34 درجه است، گفت: دمای هوای آبادان نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش داشته است.

رئیس اداره هواشناسی آبادان با بیان اینکه دمای فعلی شهرستان 26 درصد است، اضافه کرد: همچنین رطوبت شهرستان حداکثر 28 درصد و حداقل هفت درصد بوده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول