اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیستم ماه رمضان

درب حرم مطهر امام علی(ع) وارد آبادان می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان گفت: درب حرم مطهر امام علی(ع) که در شیراز ساخته شده پس از گذر از شهرهای مختلف همزمان با شهادت امیرالمومنان علی (ع) در روز بیستم ماه مبارک رمضان وارد آبادان می‌شود.

درب حرم مطهر امام علی(ع) وارد آبادان می‌شود

مکی یازع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای کسب فیوضات و تبرک جستن عاشقان حضرت علی‌(ع) درب حرم مطهر ایشان وارد آبادان می‌شود.

وی افزود: این درب در ابعاد چهار متر و 10 سانتی‌متر، در دو متر و بیست سانتی‌متر شامل یک کیلو طلا، 65 کیلو نقره و به وزن تقریبی 800 کیلوگرم  است که توسط هنرمندان شیرازی و در مدت زمان 9 ماه ساخته شده است.

مسئول ستاد عتبات عالیات آبادان ادامه داد: درب حرم مطهر امام علی(ع) توسط هنرمندان شیرازی ساخته شده که بعد از طی کردن شهرهای مختلف هم اکنون در شهرهای ماهشهر و امیدیه قرار دارد.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درب حرم مطهر امام علی‌(ع) در روز بیستم ماه مبارک رمضان وارد آبادان شده و در معرض بازدید عموم گذاشته می‌شود.

کسب مقام نخست در اهدای نذورات توسط مردم آبادان

وی با اشاره به بازسازی ایوان حرم مطهر امام علی(ع) توسط ستاد عتبات عالیات استان خوزستان گفت: بازسازی ایوان حرم مطهر امام همام شیعیان بر عهده ستاد عتبات عالیات استان خوزستان است و شهرستان آبادان با اهدای نذورات شهروندان در تیر ماه سال جاری، مقام نخست را در استان خوزستان به خود اختصاص داده است.

یازع تصریح کرد: امیدواریم همه عاشقان و محبان اهل بیت با ارائه نذورات خود ما را در رسیدن به این مقام همیاری کرده و این عشق شهروندان آبادانی به مولای متقیان همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول