اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی:

یک تن اقلام خوراکی فاسد در آبادان کشف شد

خبرگزاری فارس: سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف یک تن اقلام خوراکی فاسد در دهه اول ماه مبارک رمضان، در آبادان خبر داد.

یک تن اقلام خوراکی فاسد در آبادان کشف شد

جعفر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با شروع ماه مبارک رمضان و به منظور کنترل و پایش بازار، اکیپ‌های مرکز بهداشت با شدت بیشتری بر اقلام خوراکی و مصرفی شهروندان نظارت دارند.

وی افزود: با استقرار اکیپ‌های بازرسی دو نفره در ساعات قبل و بعد از افطار، بازرسان شبکه بهداشت موفق به کشف یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان آبادان شده‌اند.

سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص این اقلام خوراکی گفت: این اقلام شامل لبنیات، انواع شیرینی، ماءالشعیر، غذاهای آماده، ترشی و آدامس بوده است.

وی ادامه داد: در تعامل شهرداری و بازرگانی منطقه با شبکه بهداشت و درمان آبادان در حدود 290 کیلوگرم مواد خوراکی مختلف از دستفروشان دوره‌گرد کشف و ضبط شده است.

ربیهاوی افزود: بازرسان شبکه بهداشت و درمان آبادان نظارت ویژه‌ای بر اماکن متبرکه و حسینیه‌‌های توزیع کننده نذری و افطاری در سطح شهر و ایام ماه مبارک رمضان دارد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و برای ارائه انتقادات و پیشنهادات خود با شماره 4484026 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول