اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا:

نخبگان ایرانی با اراده قوی حصار تحریم غرب را می‌شکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا گفت: نخبگان ایرانی امروز با اراده قوی حصار تحریم‌های غرب را می‌شکنند.

نخبگان ایرانی با اراده قوی حصار تحریم غرب را می‌شکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، احد احمدی در کمیسیون برنامه‌ریزی بانکی شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه لزوم تلاش برای تحقق اقتصاد پاک و اسلامی امروز به یک ضرورت در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: مسئولان و متولیان اجرایی در نظام اسلامی باید با همکاری و تعامل هرچه بیشتر زمینه را برای ایجاد کشوری آباد و رونق یافته فراهم کرده و سبب رشد و توسعه شوند.

وی افزود: دشمنان و معاندان نظام اسلامی امروز در تلاش‌اند تا با انواع حیله‌ها و نقشه‌ها موجب دلزدگی و ناامیدی ملت از روند آبادانی و پیشرفت کشور شوند، اما به قطع، اراده و بصیرت انقلابی مردم چنین اجازه‌ای را به هیچ عنوان به آنان نمی‌دهد.

فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه به ‌کارگیری نیرو و انگیزه جوانان عاملی مهم و تاثیرگذار در رونق‌گیری یک اقتصاد قوی و کارآمد است، عنوان کرد: وجود مدیریت صحیح در این زمینه می‌تواند نقش بسزایی را در افزایش شاخصه‌های تولیدی داشته و به پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف نیز کمک کند.

احمدی تلاش‌های صورت گرفته در دولت‌های نهم و دهم در حوزه‌های عمرانی و خدماتی را چشمگیر و بسیار گسترده توصیف و بیان کرد: هر کشوری زمانی به مرحله اصلی پیشرفت و آبادانی دست پیدا می‌کند که مسئولان و مردم در پناه یکدیگر مقدمات رشد و توسعه را فراهم کرده و با تعامل مشترک، عرصه‌ساز جامعه‌ای توسعه محور شوند.

وی دسیسه‌های استکبار در عرصه‌های گوناگون را نشانه ضعف و شکست آنان دانست و تأکید کرد: ملت ایران امروز نیز با قدرت، پای آرمان‌ها و معیار‌های حقیقی و والای خود ایستاده و از آنان دفاع می‌کند.

فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه تحریم‌های غرب علیه ایران همواره بی‌اثر و بی‌نتیجه است، اذعان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون سعی کرده که تمام ابزار و مایحتاج خویش را به صورت داخلی و با عزم و اراده خود تولید کند و امروز هم پیشرفت‌ها و دستاورد‌هایی که کشور به آنها دست‌ یافته در دوران تحریم و حصر اقتصادی بوده که سبب حیرت جهانیان شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: به قطع با عزم و تلاش ویژه‌تر، جوانان می‌توانند مسیر توسعه را در کشور هموارتر‌ کنند و سبب دست‌یابی ایران اسلامی به اوج قله‌های پیشرفت و دانایی شوند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول