اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تحقق تولید ملی پاسخی به تحریم‌های غرب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کردستان شعار امسال را بسترساز افزایش اشتغالزایی و تولید ملی خواند و از آن به عنوان پاسخ کوبنده‌ای به تحریم‌های غرب نام برد.

تحقق تولید ملی پاسخی به تحریم‌های غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در دیدار با کارکنان صندوق مهر امام رضا(ع) استان کردستان با اشاره به اینکه بستر مناسب برای ایجاد شغل‌های زودبازده و تولیدی در کردستان وجود دارد اظهار کرد: بانک‌ها باید مسیر زمینه‌های لازم برای ایجاد اشتغال و تولید را تسهیل نمایند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: برای کشورمان در چنین برهه زمانی بهترین و مناسب‌ترین شعار است و باید همه مردم برای تولید هرچه بیشتر در کشور تلاش کنند چرا که تحقق این مهم بهترین پاسخ به تحریم کشورهای غربی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه بیان کرد: خدمت بی‌شائبه و در جهت رفع مشکلات ازدواج و مسکن جوانان باید در اولویت کار بانک‌ها قرار گیرد و زمان پرداخت وام‌ها نیز باید به حداقل برسد.

* پرداخت 530 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان

مدیرعامل صندوق مهر رضا (ع) کردستان نیز در ادامه این دیدار اعلام کرد: سال گذشته به 7 هزار و 761 نفر در استان بیش از 530 میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

حامد رحیمی افزود: سال گذشته همچنین 7 هزار و 949 فرصت شغلی در استان ایجاد شده که در این راستا بیش از 5 هزار فقره وام شهری و بیش از 2 هزار فقره وام روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) کردستان تصریح کرد: امسال نیز تسهیلات اشتغالزایی به جوانان جویای کار و بانوان هنرمند اعطا می‌شود که امیدواریم این نوع تسهیلات در کاهش میزان بیکاری در کردستان تاثیرگذار باشد.

به گفته وی، در طول سال گذشته 530 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به جوانان جویای کار استان کردستان اعطا شده است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های امروز جوانان اشتغال است که دولت برای کمک به این امر با ایجاد این صندوق و پرداخت تسهیلات، اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام داده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول