اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

تحریم‌های غرب هیچ مانعی در راه رشد ایران ایجاد نکرده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت نفت کشورمان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: تحریم‌های مغرضانه غرب هیچ مانعی در راه رشد این صنعت ایجاد نکرده است.

تحریم‌های غرب هیچ مانعی در راه رشد ایران ایجاد نکرده است

مسعود میرکاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی می‌شد و مسئولان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودند، صنعت نفت ایران توانسته در مقابل تحریم‌های            غیرقانونی و غیرمنطقی اخیر مقاومت کرده و کار خود را دنبال کند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها تصور می‌کردند که ایران با اعمال این تحریم‌ها نابود شده و از نخستین روز آغاز تحریم‌ها صنعت نفت کشورمان به تعطیلی کشیده می‌شود.

اروپا و آمریکا از توانمندی‌های ایران اطلاعی ندارند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته مهم این است که تحریم‌ها بدون شناخت از توانمندی و ظرفیت‌های کشورمان طراحی شده و تاثیر چندانی در داخل ایران ندارد.

میرکاظمی گفت: به همین دلیل بر خلاف تصورات غربی‌ها صنعت نفت ایران با استفاده از پشتوانه علمی غنی و بهره‌مندی از نیروی متخصص توانست در برابر تحریم‌ها مقاومت کرده و امروز با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی متذکر شد: البته ما نباید از برنامه‌ریزی صحیح و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های کشور برای مقابله با تحریم‌ها غفلت کنیم، چرا که دشمنان منتظر کوچک‌ترین فرصت برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

این مسئول تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی پیرو ولایت بوده و با روحیه‌ای بالا و ایثار و فداکاری آماده تحمل سختی‌های بیشتری هستند و همین روحیه به ما برای مقابله با دشمنی‌های غرب کمک کرده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: به طور قطع مدیران و ملت ایران با برنامه‌ریزی هوشمندانه و حفظ بصیرت و آگاهی این تحریم‌ها را مانند گذشته خنثی خواهند کرد.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول