اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد استان زنجان:

تحریم‌ نفتی ایران کشورهای غربی را زمین‌گیر کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تحریم‌های نفتی ایران موجب زمین‌گیر شدن کشورهای غربی شده است.

تحریم‌ نفتی ایران کشورهای غربی را زمین‌گیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی سهندی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: مساجد سنگر انقلاب و خاستگاه انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه مساجد نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، اضافه کرد: اغلب جلسه‌های انقلابیون قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به منظور انجام فعالیت‌ها در مساجد برگزار می‌شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار و حیاتی امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بقای آن افزود: درست است که در حال حاضر امام خمینی در میان ملت مسلمان ایران نیست، ولی راه و خط رهبری همچنان باقی، ساری و جاری است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها به منظور مقابله با حربه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان افزود: ملت ایران پس از امام خمینی‌ (ره) از وجود پربرکت مقام معظم رهبری استفاده می‌کنند.

سهندی در ادامه با اشاره به با شکوه برگزار شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در کشور و به تبع آن در استان زنجان اضافه کرد: خوشبختانه با حضور با شکوه مردم انتخابات مجلس به دور دوم کشیده نشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر انتخابات به دور دوم کشیده می‌شد، هزینه‌های بسیاری بر استان تحمیل می‌شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران افزود: در حال حاضر شاهد صدور انقلاب به کشورهای منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با تحریم‌های مختلف در تلاش به منظور نگهداشتن انقلاب در داخل ایران و محبوس کردن آن بودند، اضافه کرد: به یاری خداوند تحریم های دشمنان تاثیری در پیشرفت نظام و انقلاب نداشته و بر عکس این تحریم‌ها موجب زمین‌گیر شدن کشورهای غربی و کار شکنان نظام شده است.

سهندی تصریح کرد: یکی از علل زمین‌گیر شدن کشورهای غربی و اینکه الان از عملکرد خود در زمینه تحریم نفتی ایران پیشمان هستند، فعالیت‌های بی‌نظیر متصدیان مساجد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تاثیر گذار شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن افزود: جوانان در جامعه کنونی وظیفه پاسداری از خون شهدا و ادامه راه آنها را به عهده دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر نظارت خانواده‌ها به امور جوانان و نوجوانان ادامه داد: خانواده‌ها باید زمان ورود و خروج نوجوانان از منزل را در نظر داشته و نباید اجازه دهند، که در ساعات نیمه شب دختران و پسران جوان در بیرون از خانه باشند.

وی تاکید کرد: فرهنگ ایران اسلامی فرهنگ عاشورایی است و باید جوانان نیز با همین فرهنگ بزرگ شوند.

سهندی با منفور شمردن بد حجابی در فرهنگ دینی، اسلامی و عاشورایی از خانواده‌ها خواست نظارت بیشتری بر حجاب جوانان به ویژه دختران جوان داشته باشند.

وی با اشاره به دوران هشت ساله دفاع مقدس افزود: ملت ایران در زمان جنگ وقتی یکی از جوانان رشید کشور به شهادت می‌رسید، اقدام به ریشه‌کشی می‌کردند و شهادت را افتخاری برای جوانان می‌دانستند، پس در حال حاضر نیز روا نیست، که این انقلاب با زحمت به دست آمده با بدحجابی آمیخته شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ترویج بدحجابی حربه‌ای از سوی دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب است، ادامه داد: خانواده‌ها باید هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول