اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

تولید ملی بهترین ابزار برای تحریم غرب است

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه در برابر تحریم گسترده آمریکا و غرب بهترین ابزار است.

تولید ملی بهترین ابزار برای تحریم غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالله رئیسی صبح امروز در مراسم یادبود شهدای هنرمند و به ویژه شهید مرتضی آوینی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج برگزار شد، اظهار داشت: شهادت راه انبیاء است و شهید مرتضی آوینی سرور شهیدان اهل قلم است.

رئیسی با بیان اینکه شهید آوینی راه انبیاء را پیمود افزود: امروز دانشجویان با الگو قرار دادن شهید آوینی و شهدای انقلاب ادامه دهنده راه شهید آوینی‌ها هستند.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری گفت: همه افراد جامعه به ویژه قشر دانشگاهی در قبال اجرایی شدن توصیه و پیام نوروزی مقام معظم رهبری مسئول هستند.

رئیسی ادامه داد: رشد و ارتقای تولیدات ایرانی و بی نیازی از کالاها و سرمایه‌های خارجی در گرو حمایت مسئولان است.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این نامگذاری اقدامی هوشمندانه برای تحول اقتصادی کشور است تصریح کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه در برابر تحریم گسترده آمریکا بهترین ابزار است.

وی اضافه کرد: حمایت از تولید کنندگان داخلی سبب می‌شود در دراز مدت شاهد رشد اقتصادی و کاهش تورم، گرانی و بیکاری در جامعه باشیم.

رئیسی گفت: ما باید از تولیدات داخلی استفاده کنیم که این امر موجب اشتغال بیشتر جوانان در تولید داخلی و عدم نیاز به کالاهای خارجی خواهد شد.

شایان ذکر است این مراسم توسط روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج و با همکاری بسیج هنرمندان برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول