اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

تحریم اقتصادی شوخی تکراری غرب است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: طرح تحریم اقتصادی یک شوخی تکراری است و آنها می‌خواهند با این برنامه‌ها جنگ روانی به راه بیندازند.

تحریم اقتصادی شوخی تکراری غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالسعید حقیقی‌مقدم ظهر امروز در گردهمایی مدیران مدارس راهنمایی و متوسطه اداره‌ آموزش و پرورش ناحیه چهار استان قم با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در کشور اظهار داشت: فرهنگیان در طول دوران انقلاب نقش بی‌بدیلی در پیشرفت کشور داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان در راه دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام ثابت قدم بوده و دوشادوش یکدیگر گام برداشته‌اند، تصریح کرد: دشمنان با تصورات غلط خود در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند که نسل سوم انقلاب را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

فرماندار قم با اشاره به تحلیل غلط غربی‌ها مبنی بر اینکه نسل سوم انقلاب به اصول و آرمان‌ها پایبند نیست، خاطرنشان کرد: آنها در جریان فتنه 88 خواستند با تکیه بر این طراحی به پیروزی برسند ولی نسل سوم با حمایت قاطع خود از انقلاب به دنیا نشان داد که تحلیل غربی‌ها نادرست است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایرانی مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز دشمنان با بررسی وضعیت کشور ایران به این نتیجه‌ رسیده‌اند که دیگر نمی‌توانند رویدادی مانند فتنه 88 را رقم بزنند.

حقیقی‌مقدم با اشاره به اینکه ملت ایران ثابت کرده‌اند که تابع محض ولایت فقیه هستند، اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که پیام انقلاب اسلامی ملت‌های دنیا را از خواب غفلت بیدار کرده و بیداری اسلامی دیکتاتورها را یکی پس از دیگری به نابودی می‌کشاند.

وی در ادامه به مسئله تحریم اقتصادی غرب برای ضربه زدن به ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: طرح تحریم اقتصادی یک شوخی تکراری است و آنها می‌خواهند با این برنامه‌ها جنگ روانی به راه بیندازند.

فرماندار قم تاکید کرد: ملت ما همان ملتی است که در دوران دفاع مقدس توانست سخت‌ترین تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذارد و امروز که ایران اسلامی به شکوفایی اقتصادی رسیده است دیگر این تحریم‌ها کارساز نیست.

وی با اشاره به تلاش همیشگی دشمنان برای ایجاد تفرقه بین ملت و ولایت فقیه اظهار داشت: مردم به این نکته واقف هستند که قدرت نظام در تبعیت از امامت و ولایت است.

حقیقی مقدم به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان در شرایط کنونی به دنبال برگزاری انتخاباتی سرد هستند ولی مردم انقلابی ایران در این انتخابات نیز حضوری پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول