اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان‌ گفت: تحریم‌های غرب به خصوص آمریکا و ایادی آن علیه ایران بی‌اثر است.

تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان و مدیران تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به تحریم‌های غرب نسبت به کشورمان گفت: آمریکا و ایادی آن به دنبال تضعیف روحیه و اراده ملت ایران هستند و موفقیت خود را در تجمع و اعتراض‌های ملت ایران می‌بینند، به همین دلیل مسئولان باید با جدیت، تلاش و برنامه‌ریزی دقیق‌تر رضایتمندی مردم را جلب تا از این تحریم‌ها به خوبی عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه ضمن تقدیر از خدمات تامین اجتماعی لرستان افزود: با توجه به اینکه ‌یک سوم جمعیت استان لرستان زیرپوشش تأمین اجتماعی‌ هستند، با ارائه خدمات مناسب و تحقق مطالبات کارگری در استان می‌تواند نقش موثری در خنثی کردن تأثیر تحریم‌ها و فشارهای ناشی از آن در شرایط کنونی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای تامین اجتماعی و خدمات و حمایت‌های گسترده آن باعث نشاط در جامعه شده است، گفت: باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا با ایجاد رفاه مطلوب و امید به زندگی بیشتر، آرامش را به مردم هدیه کنیم.

‌میرعمادی‌ تصریح کرد: خدمتگزاری و خدمات‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و محروم به ویژه مستمری‌بگیران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی یک ضرورت است و در آموزه‌های دینی نیز به عنوان محبوب‌ترین عمل نزد خداوند به آن اشاره شده است.

در ادامه، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان، عملکرد یک ساله این سازمان را بیان کرد و گفت: سال گذشته یک هزار و 630 میلیارد ریال مستمری به افراد مستمری بگیر زیرپوشش تأمین اجتماعی استان پرداخت شده است.

شهناز حمزه لویی، تعداد افراد مستمری بگیرلرستان، را 29 هزار نفر عنوان کرد و افزود: همچنین در سال 90 این سازمان به دو هزار و 300 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز 101 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول