اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

تحریم کشورهای غربی با همت جوانان ایرانی ناکام ماند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: گزینه تحریم کشورهای غربی بر ضد ملت ایران با همت جوانان ایرانی ناکام مانده است.

تحریم کشورهای غربی با همت جوانان ایرانی ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی عصر پنجشنبه در نشست مشترک مسئولان بسیج و اصحاب رسانه استان گلستان که با هدف تعیین راهکارهای تعمیق فرهنگ غنی بسیج در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه نینوا گلستان برگزار شد، با بیان نقش و وظیفه مهم رسانه‎ها در دوران کنونی اظهار داشت: شما اصحاب رسانه وظیفه مهم و خطیری دارید زیرا در دوران کنونی جنگ در دنیا، جنگ رسانه و اطلاعات است و رسانه‎ها در سرنوشت اینگونه جنگ‎ها بسیار موثر هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از همان بدو تولد با انواع تهدیدها و چالش‎ها که از سوی دشمنان داخلی و خارجی ایجاد می‎شد، روبه‌رو بود تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی از هر نوع گزینه‎ای استفاده کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به گزینه تحریم دشمنان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: گزینه تحریم استکبار جهانی و کشورهای غربی که با تبلیغات رسانه‌ای و روانی زیادی همراه بود با همت و تلاش متخصصان و جوانان ایرانی ناکام و ناموفق مانده است.

غلامی ادامه داد: گزینه حمله نظامی از گزینه‎هایی است که مصرف شده و استکبار و در راس آن آمریکا در جنگ هشت‌ ساله دفاع مقدس پی برده که خاصیتی ندارد و در عرصه کنونی تایید این موضوع شکست آنها در عراق و افغانستان است.

وی گفت: گزینه مذاکره که هوشیاری مسئولان نظام را می‎طلبد هم اکنون از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال می‎شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به عملیات اطلاعاتی آمریکا و کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی اذعان کرد: عملیات اطلاعاتی با تسخیر هواپیمای بدون سرنشین و جاسوسان موساد و سیا عملا با شکست مفتضحانه روبه‌رو شده است.

غلامی اضافه کرد: عملیات روانی و فتنه که بارها آزمایش کرده‌اند ولی به لطف خدا و عنایت امام زمان(عج) و رهبری حکیمانه امام خامنه‎ای تا به حال با شکست روبه‌رو شده است ولی آنها هنوز به این حربه اعتقاد دارند و در انتخابات آینده نیز آن را دنبال می‎کنند و ما باید هوشیار و بصیر باشیم.

وی همچنین با اشاره به 22 بهمن به عنوان یوم‎الله گفت: 22 بهمن از ایام‎الله است زیرا سرنوشت ملت ما در این ایام تغییر کرد و از زیر یوغ طاغوت و استکبار رهایی پیدا کردیم و طبق نصّ صریح قرآن که به حضرت موسی (ع) خطاب کرده که ایام‌الله را تعظیم کنید، پس ما وظیفه داریم که این ایام را گرامی بداریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول