اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کتابچه‌ای

فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی مازندران به 3 زبان معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی مازندران در قالب کتابچه‌ای به سه زبان معرفی می‌شود.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی مازندران به 3 زبان معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد از تلاش این شرکت در جذب سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری بهتر واحدها با رفع آثار مخرب زیست‌محیطی خبر داد و گفت: استان مازندران به لحاظ وجود شهرک‌های صنعتی جزء استان‌های اول کشور است در حالی که با کمبود زمین صنعتی مواجه است.

وفایی‌نژاد با تأکید بر اینکه مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات کامل در 38 شهرک و ناحیه صنعتی استان مورد نیاز است، ابراز داشت: ایجاد شهرک صنعتی جدید در برنامه آینده شرکت شهرک‌های صنعتی نیست بلکه هدف اصلی، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی با توجه به امکانات برای اشتغال پایدار است.

این مسئول با اشاره به مشکل کمبود زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خاطرنشان کرد: طرح توسعه شهرک مرزن‌آباد چالوس با 30 هکتار و ناحیه صنعتی گهرباران نیز با افزودن 13 هکتار انجام شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از قابلیت بالایی برخوردار است و جذب سرمایه‌گذار در آن به طور جدی دنبال می‌شود، ادامه داد: شهرک‌های صنعتی بشل سوادکوه، شهدای محمودآباد، آمل و نواحی غرب استان از جمله شهرک‌هایی هستند که سرمایه‌گذاران راغب به سرمایه‌گذاری در آنها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران گفت: تعیین حدود و ثغور شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله دیگر اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است تا شهرک‌ها و نواحی مستقر در استان دارای محدوده مشخصی شوند.

وفایی‌نژاد به اهمیت بازاریابی سرمایه‌گذاری در صنعت اشاره کرد و ابراز داشت: به همین منظور شرکت شهرک‌های صنعتی کتابچه‌ای با عنوان معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان را با سه زبان، در دست تهیه و چاپ دارد.

این مسئول از گازدار شدن 19 شهرک و ناحیه صنعتی در استان خبر داد و اذعان داشت: 10 تصفیه‌خانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیده و در حال پالایش فاضلاب صنعتی واحدهای تولیدی و صنعتی هستند و چهار پروژه در شهرک‌های صنعتی بشل، تشبندان، فاز دوم چمستان و سلمانشهر نیز با اعتبار 100 میلیارد ریال درحال احداث است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول