اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

اعتماد‌سازی چاره حل مشکلات شرکت‌ها صنعتی قزوین است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: اعتماد‌سازی چاره حل مشکلات شرکت‌های صنعتی در استان قزوین است.

اعتماد‌سازی چاره حل مشکلات شرکت‌ها صنعتی قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه‌ کارگروه امور اقتصادی استان قزوین با حضور مجید نادری معاون برنامه‌ریزی استاندار استان قزوین، عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت‌های صنعتی استان قزوین و حسن مبارکی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از رسانه‌های گروهی در سالن باغستان سازمان جهاد کشاورزی شهر قزوین برگزار شد.

عبدالقادر ناصحی در این جلسه اظهار کرد: به علت عدم همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط استان قزوین با یکدیگر، این شرکت‌ها هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند و در طرح و تکنولوژی با یکدیگر همفکری ندارند.

وی با اشاره به نبود یک آزمایشگاه مشترک میان این شرکت‌ها تصریح کرد: این شرکت‌های کوچک و متوسط استان قزوین به‌دلیل عدم همکاری با یکدیگر یک آزمایشگاه مشترک ندارند و هر کدام دارای آزمایشگاه‌های مجزا هستند و این امر سبب می‌شود هر شرکت هزینه‌های زیادی را برای ساخت آزمایشگاه صرف کند.

ناصحی اذعان کرد: عدم همکاری بین شرکت‌های صنعتی استان قزوین سبب می‌شود که با یکدیگر رقابت منفی داشته باشند و بهره‌وریشان پایین آید‌.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تأکید کرد: عدم هماهنگی بین این واحد‌های صنعتی استان قزوین سبب می‌شود که از تمامی ظرفیت‌های این استان استفاده نشود.

ناصحی با تأکید بر افزایش اعتمادسازی و تعامل شرکت‌های صنعتی در استان قزوین خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل بین این شرکت‌ها عدم همکاری و اعتماد به یکدیگر است که با اعتماد‌سازی و سازماندهی بین این شرکت‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات آن‌ها را در زمینه‌های مختلف حل کنیم.

این مسئول در خاتمه گفت: با برگزاری تور‌های مسافرتی و کلاس‌های آموزشی می‌توان در بین شرکت‌های صنعتی استان قزوین اعتماد‌سازی کرد تا این شرکت‌ها با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند و شاهد افزایش بهره‌وری این شرکت‌ها باشیم.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول