اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

تکمیل زیرساخت‌های صنعتی مازندران 1200 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

تکمیل زیرساخت‌های صنعتی مازندران 1200 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد بیان داشت: استان مازندران دارای 38 شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت یک‌هزار و 800 هکتار است که این گستردگی تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ارائه خدمات لازم به سرمایه‌گذاران مؤثر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در سال گذشته خدمات مناسبی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی صورت گرفته ولی تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد و از آنجایی‌ که ارائه خدمات زیرساختی همچون آب، برق، گاز، مخابرات، راه دسترسی، زیرسازی و آسفالت و تصفیه‌خانه برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی ضروری است بنابراین برای تأمین این خدمات باید هزینه‌های سنگینی صرف شود.

وفایی‌نژاد ادامه داد: برای ارائه خدمات عمومی و ایده‌آل کردن زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیاز به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی استان تعداد 10 تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران احداث شد که برای راه‌اندازی این تصفیه‌خانه‌ها مبلغ 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی زمینه استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی را فراهم می‌کند تا این گونه واحدها با افزایش تولید، در راه توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال گام‌های مثبتی بردارند.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول