اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

افزایش 80 درصدی بودجه شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افزایش 80 درصدی بودجه شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 80 درصدی بودجه شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد، اظهار داشت: با افزایش بودجه عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی به دنبال اجرای پروژه‌های مناسب با نیازمندی هر شهرک و ناحیه صنعتی در تکمیل زیرساخت‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، گفت: با کمک استاندار مازندران، افزایش بودجـه شرکت شهرک‌های صنعتی نسبت به سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و طراحی پروژه‌های مناسب در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی استـان در سال‌ جاری اجرا شد و واحدهای تولیدی و صنعتی از ثمرات آن بهره‌مند می‌شوند.

وفایی‌نژاد بیان داشت: در سال‌ جاری دو تصفیه‌خانه صنعتی در شهرک‌های صنعتی بابکان و جویبار به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی دو تصفیه‌خانه نیز در شهرک‌های صنعتی شهدای محمودآباد و بشل سوادکوه شد مبلغ 100 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وی افزود: سرانه زمین صنعتی در کشور 15 مترمربع است در حالی که سرانه زمین صنعتی در مازندران پنج مترمربع است و با توجه به شرایط خاص اقلیمی در استان با کمبود زمین مواجه هستیم.

انتهای‌پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول