اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم عنوان کرد

تحقق 450 فرصت شغلی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از ایجاد ظرفیت برای تحقق 450 فرصت شغلی توسط این شرکت در سال جاری خبر داد.

تحقق 450 فرصت شغلی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی قم

جعفر فرشچی‌وسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از حامیان جدی بخش صنعت در استان قم است.

وی ادامه داد: این شرکت تلاش می‌کند تا با توسعه زیرساخت‌های صنعتی در استان قم از فعالان بخش صنعت حمایت کرده و مشکلات آنان را برطرف کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: این شرکت زمینه را برای واحدهای صنعتی آماده می‌کند تا این واحدها بتوانند فعالیت‌های صنعتی خود را افزایش دهند و در راه تولید ملی گام‌های مثبتی بردارند.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راه توسعه اشتغال پایدار در استان قم تلاش می‌کند تا ضمن شناسایی آسیب‌های واحدهای صنعتی آنها را در افزایش کم و کیف تولیدات یاری کند و از این طریق با فعال نگه داشتن واحدهای صنعتی نقشی در اشتغال‌زایی و پایداری فرصت‌های شغلی موجود ایفا کند.

فرشچی با اشاره به لزوم تحقق بیش از 29 هزار فرصت شغلی در سال جاری در استان قم اضافه کرد: در این میان شرکت شهرک‌ها تحقق 450 شغل را به عهده گرفته است.

وی گفت: البته بخشی از این مشاغل با توجه به ساخت و سازهای وسیعی که در شهرک‌های صنعتی استان قم در حال انجام است، محقق شده و مشخصات این افراد در سامانه رصد استانداری قم ثبت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به لزوم توجه به اشتغال در کنار تولید در واحدهای صنعتی ابراز داشت: این موضوع باید سرلوحه کار فعالان اقتصادی قرار گیرد تا مشکل بیکاری در کشور برطرف شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول