اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان:

شهرک‎های صنعتی گلستان به دنبال ایجاد زیرساخت‎های خدماتی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان، گفت: زیرساخت‎های مورد نیاز در اغلب شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده و این شرکت به دنبال ایجاد زیرساخت‎های خدماتی است.

شهرک‎های صنعتی گلستان به دنبال ایجاد زیرساخت‎های خدماتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، نیما بیرودیان در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بندرگز اظهار داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمام تلاش‎ها بر حمایت از تولید داخلی است.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام جدی برداریم شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و رفع آن ضروری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان افزود: برای این منظور نشست مشترک واحدهای تولیدی و صنعتی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران بانک‎های استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی تاکنون چندین نشست مشترک در شهرک‎ها و نواحی صنعتی برگزار شده است و انتظار است با تداوم برگزاری این نشست‎ها، مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و نسبت به رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

بیرودیان تاکید کرد: شهرک‎های صنعتی که دارای 20 واحد بهره‎بردار بوده و 50 درصد زمین صنعتی آن واگذار شده است باید به بخش خصوصی واگذار شود.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز اقدامات خود را برای واگذاری شهرک‎های صنعتی مشمول آغاز کرده است و بر اساس زمان‎بندی تعیین شده واگذاری شهرک‎ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی صورت می‎گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان گفت: زیرساخت‎های مورد نیاز در اغلب شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده است و این شرکت به دنبال ایجاد زیرساخت‎های خدماتی است.

وی گفت: این شرکت آمادگی خود را برای پذیرش سرمایه‎گذارانی که قصد ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان را دارند، اعلام می‎دارد.

در استان گلستان 22 شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت یک‌هزار و 500 هکتار وجود دارد که تاکنون 920 قرارداد با متقاضیان طرح‎های صنعتی منعقد شده است.

نشست بررسی رفع مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بندرگز و ناحیه صنعتی گز غربی از توابع شهرستان بندرگز در استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول