اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام:

مشکل حوزه صنعت ایلام فقدان سرمایه در گردش است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: فقدان سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل حوزه صنعت ایلام است.

مشکل حوزه صنعت ایلام فقدان سرمایه در گردش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نادر رضایی‌منش ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان حوزه صنعت استان ایلام اظهار داشت: عدم بازاریابی مناسب، نبود نیروی متخصص و کارآمد و کمبود مواد اولیه از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی در استان ایلام است.

وی ادامه داد: بخش صنعت درحال توسعه استان ایلام دارای مشکلات فراوانی بوده که باید رفع این مشکلات با همکاری مسئولان امر اجرایی شود.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی صنعتگران با دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی بسیار مؤثر است و این شرکت به آن اذعان دارد.

رضایی‌منش تصریح کرد: در این راستا این موضوع هم به عنوان یک اولویت کاری در دستور شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: مسئولان شهرک صنعتی استان ایلام امیدوارند بتوانند با رصد کردن مسائل و مشکلات و تجزیه و تحلیل آنها حداقل بخشی از مشکلات این بخش را حل کند.

وی ادامه داد: این شرکت مصمم و آماده است تا در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی از راه‌های مختلف از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی، عارضه‌یابی از طریق مشاوران مجرب و کار آزموده و ... مشکلات این حوزه را به سهم خود بر طرف کند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول