اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

برگزاری دوره مصرف بهینه انرژی در شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بر برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارشناسان و تکنیسین‌های واحدهای صنعتی در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی تائید کرد.

برگزاری دوره مصرف بهینه انرژی در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی اظهار کرد: از آنجایی که صنعت و واحدهای صنعتی بخش قابل توجهی از مصرف انرژی را به خود اختصاص می‌دهند، طراحی و نگهداری یک سیستم بهینه برای فراهم آوردن شرایط مناسب با هدف کاهش و مدیریت مصرف صحیح انرژی امری ضروری به حساب می‌آید.

وی افزود: واحد صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قم به منظور فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از تاسیسات واحدهای صنعتی و همچنین آموزشی و تربیت نیروهای متخصص و بالا بردن سطح دانش تکنیسین‌های موجود اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌های مختلف و با همکاری سایر دستگاه‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری استان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطر نشان کرد: در همین راستا یک دوره آموزشی تجهیزات حرارتی و برودتی با موضوعات آموزشی عمومی تاسیسات موتورخانه، چیلرهای جذبی و تراکمی، شیرآلات بخار و آب، کنترل و راه‌اندازی موتورخانه مدیریت راهبردی موتورخانه و مباحث مربوطه در مجتمع فرهنگی شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد.

وی ابراز داشت: امیدواریم با آموزش کارآموزان واحدهای صنعتی نیاز واحدها به نیروهای انسانی تخصصی در این زمینه تامین شود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول