اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

عرصه‌های ناحیه صنعتی رشت واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: عرصه‌های ناحیه صنعتی رشت به متقاضیان با شرایط نقد و اقساط برای استقرار در این ناحیه واگذار می‌شود.

عرصه‌های ناحیه صنعتی رشت واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین پیش از ظهر امروز در بازدید از ناحیه صنعتی رشت با اشاره به واگذاری عرصه‌های صنعتی این شهر اظهار کرد: ما در شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان آمادگی داریم برای جمع‌آوری صنوف واحدهای تولیدی کوچک در یک ناحیه صنعتی در مرکز استان عرصه‌های این ناحیه را به متقاضیان با شرایط نقد و اقساط بلندمدت واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی در شهر رشت واقع شده است، افزود: ناحیه صنعتی رشت از تمام امکانات زیر بنایی شامل آب، برق، گاز، تلفن برخوردار است.

به گفته این مسئول، متقاضیان سرمایه‌گذاری بخش صنایع کوچک و همچنین صنوف تولیدی برای بهره‌مندی از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و کاهش هزینه‌های ساخت یک واحد تولیدی می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی از شرایط ویژه واگذاری این عرصه‌ها بهره‌مند شوند.

وی ابراز کرد: تمام قطعات واحد صنعتی رشت به طور مشخص و با نقشه‌های تیپ آماده واگذاری به متقاضیان است.

عباسیان‌امین، این امکانات و عرصه‌ها را در مجتمع‌های کارگاهی شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه، املش، لنگرود و صومعه‌سرا با شرایط ذکر شده قابل واگذاری عنوان کرد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در ناحیه صنعتی رشت 8 واحد کارگاهی از سنوات گذشته به متقاضیان در بخش صنایع سلولزی، فلزی و شیمیایی واگذار شده که تمام این کارگاه‌ها در حال تولید و بهره‌برداری است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول