اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خواستار شد

همکاری نمایندگان مجلس برای توسعه صنعت در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خواستار همکاری نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی برای توسعه صنعت در استان شد.

همکاری نمایندگان مجلس برای توسعه صنعت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شـرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در نشست مشترک با سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در مازندران وجود دارد که باید با حمایت‌های ویژه همه دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان استان از این ظرفیت برای رشد و پیشرفت صنعت استان استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: 38 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد و توسعه زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به تأمین اعتبارات نیازمند است و لازمه استمرار صنایع در شهرک‌ها به ارائه خدمات مناسب به سرمایه‌گذاران است.

وفایی‌نژاد افزود: همراهی و همدلی نمایندگان استان با کارگزاران دولت رمز موفقیت در استان بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی آمادگی استفاده از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای  بهبود روند توسعه صنعت مازندران را دارد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: صنعت جایگاه ویژه‌ای در رشد استان دارد و توجه و حمایت‌های همه جانبه از این بخش ضروری است.

سید هادی حسینی بیان داشت: با بررسی و آنالیز مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با افزایش ظرفیت تولید و رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار می‌توان در برطرف کردن معضل بیکاری نقش‌آفرینی کرد.

حسینی ادامه داد: باید با همت، تلاش و با انجام کار کارشناسی و مطالعه دقیق در راه اندازی واحدهای غیرفعال و راکد اقدام کنیم.

وی متذکر شد: ارائه تولیدات با کیفیت بالا و بسته‌بندی مدرن در توسعه صادرات استان بسیار مؤثر است.

به گزارش فارس، در این جلسه درباره مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی استان به ویژه شهرستان‌های قائمشهر، جویبار و سوادکوه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول