اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قابل توجه خیرین یتیم‌نواز

133 یتیم بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 133 یتیم بدون حامی در این استان وجود دارد که با توجه به محرومیت استان، از خیرین می‌خواهم نسبت به حمایت از ایتام توجه بیشتری داشته باشند.

133 یتیم بدون حامی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان جلال‌فرد عصر سه‌شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های ایتام کمیته امداد استان با هدف علمی شدن کمک به ایتام نیازمند در حاشیه همایش ملی ایتام و اسلام برپا شد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار همایشی با تلفیق تجربی و علمی در این استان در کنار هم قرار گرفته چراکه یتیمان از برترین اقشار جامعه هستند و وظیفه داریم برای رشد آنها تلاش کنیم.

 جلال‌فرد با بیان اینکه این همایش‌ها زمینه رشد کمک‌های خیرین به ایتام را فراهم می‌کنند، گفت: 3 هزار و 750 نفر یتیم تحت حمایت حامیان طرح اکرام کمیته امداد استان ما هستند و 4 هزار و 500 حامی حمایت از این تعداد ایتام را بر عهده دارند.

وی با بیان این مطلب که سرانه ماهانه هر یتیم که از طریق حامیان پرداخت می‌شود، 35 هزار تومان است، اظهار کرد: 133 یتیم بدون حامی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با توجه به محرومیت استان، از خیرین می‌خواهم نسبت به حمایت از ایتام این استان توجه بیشتری داشته باشند و در حد توان همکاری کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ یتیم‌نوازی، جایگاه یتیم در اسلام و توجه به نیازمندی‌های یتیمان و کمک به آنان، معرفی افراد ممتاز و مستعد یتیم به جامعه و آگاهی و آشنایی جامعه و خیرین و مسئولان برای یاری رساندن به یتیمان عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: در قرآن و سیره ائمه و معصومین به موضوع یتیم‌نوازی تأکید فراوان شده و از این رو همه باید با پیروی از دستورات الهی و بهره گرفتن از هدایت معصومین این فریضه و دستور را فراموش نکنیم.

وی به خدمات کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه اشاره کرد و گفت: این نهاد حمایتی در استان ما تاکنون در انجام وظایف قانونی و شرعی خود نسبت به تکریم یتیمان کوتاهی نکرده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول