اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان قم:

فقط 35 یتیم در قم حامی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: با توجه به حمایت و مشارکت خیرین در امر حمایت از ایتام در حال حاضر 35 یتیم فاقد حامی در استان قم وجود دارد.

فقط 35 یتیم در قم حامی ندارند

عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح اکرام ایتام یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) است که از ابتدای ماه مبارک در استان قم آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر 2 هزار و 502 نفر یتیم در استان قم وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 467 نفر از آنان مورد حمایت حامیان بوده و تنها 35 نفر از ایتام در استان قم فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به استقبال خوب حامیان از طرح اکرام ایتام ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان طرح ثبت‌نام از حامیان برای حمایت از یک یا چند یتیم زیر 18 سال واجد شرایط آغاز شده است و حامیانی که قصد حمایت از یک یا چند یتیم را دارند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

جلالی تصریح کرد: در حال حاضر 11 هزار و 400 نفر به عنوان حامی، ایتام زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را مورد حمایت خود قرار داده‌اند.

وی ابراز کرد: در سال گذشته کمک‌های دریافتی از حامیان در طرح اکرام ایتام هزینه‌ای بالغ بر 5/2 میلیارد تومان بوده است که از این میزان سهم هر یک از ایتام زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ماهانه 85 هزار تومان محاسبه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه کمیته امداد قم رتبه دوم کشوری را در خصوص طرح اکرام ایتام کسب کرده است عنوان کرد: هر یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد حمایت چهار حامی بوده که مدت زمان تعهد حامیان نسبت به ایتام مورد حمایت و زیر پوشش بیشتر در بین حامیانی که در طرح‌های ویژه این ماه حضور دارند، یک ساله است.

جلالی افزود: در همین راستا به منظور بهره‌مندی مستمر از حمایت حامیان به دنبال پیگیری و تمدید مجدد تعهدات حامیان نسبت به ایتام در استان قم هستیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول