اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان خبر داد

حمایت یک حامی از 110 یتیم در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از حمایت یک حامی از 110 یتیم در شهرستان کنگان خبر داد.

حمایت یک حامی از 110 یتیم در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان مراد شمس‌الدینی دوشنبه ‌شب در بازدید از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد کنگان اظهار داشت: حمایت از مستمندان و فقرا در جامعه اسلامی اهمیتی بسیار زیاد دارد و به ویژه در ماه مبارک رمضان این مسئله اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات ارائه شده به نیازمندان و رضایت‌مندی این قشر مهم‌ترین اولویت کمیته امداد این شهرستان است که امیدوار هستیم به اهداف خود برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از حمایت یک حامی از 110 یتیم در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: یکی از حامیان ایتام در کنگان نسبت به حمایت از 110 یتیم شهرستان کنگان اهتمام ورزیده است.

شمس‌الدینی از اهدای 110 سبد غذایی توسط این حامی خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، این حامی 110 سبد غذایی را به خانواده 110 یتیم تحت تکفل خود اهدا کرد.

وی اظهار داشت: این حامی که ساکن کاشان است هزینه اعزام ایتام تحت تکفل خود را در دهه کرامت و همچنین هزینه 50 نفر از نیازمندان را متقبل شد.

رئیس کمیته امداد کنگان با اشاره به اهمیت دادن این حامی به تحصیل ایتام بیان کرد: همچنین این حامی خواستار اسامی ایتام معدل بالا و همچنین روزهای تولد آنها به منظور تهیه هدیه شده است.

شمس‌الدینی یادآور شد: ماه رمضان ماه برکت و ماه خوبی‌هاست و از همه مردم شریف ایران اسلامی انتظار داریم نسبت به کمک به مستمندان و فقرا اهتمام ورزند.

وی افزود: مردم کنگان مردمانی مؤمن و متقی هستند و همواره به نیازمندان توجه ویژه‌ای دارند و این امر ارزشمند باید در شهرستان تقویت شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول