اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده‌ مردم اصفهان در مجلس:

ایجاد قرارگاه اقتصادی راهکار عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: نماینده‌ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد قرارگاه اقتصادی راهکار عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است، گفت: باید از تولید ملی حمایت کرده و سیاست‌های اصل 44 را به درستی اجرا کنیم.

ایجاد قرارگاه اقتصادی راهکار عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر در همایش عمومی سازمان بسیج مهندسین استان اصفهان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب به فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان بسیار مثبت است به طوری که ایشان معتقدند، شاید تمامی این فشارهایی که به ما وارد می‌شود، عاملی برای پیشرفت کشورمان باشد.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری‌ها و تذکرهای سال‌های اخیر معظم‌له هم‌چون حلقه‌های زنجیرواری بود که باید توجه ویژه‌ای نسبت به آنها صورت می‌گرفت، ادامه داد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمن که هم‌چنان جنبه بازی در برابر ایران اسلامی دارد، بود، چرا که آنها جنگ در حوزه‌ اقتصادی بر ضد ایران به راه انداخته‌اند و از هر وسیله‌‌ای در این زمینه استفاده می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دو جبهه‌ اقتصادی و فرهنگی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند اگر پایه‌های اعتقادی جامعه تضعیف شود و هم‌چنین نظام جمهوری اسلامی به اهداف اقتصادی خود دست نیابد به‌ گونه‌ای که اداره‌ امور عادی و معیشتی جامعه با مشکل مواجه شود، توطئه‌های آنها کارساز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به این معنا است که اگر دشمن، جنگ اقتصادی راه می‌اندازد، ما نیز قرارگاه اقتصادی داشته باشیم، افزود: دولت، مجلس و آحاد جامعه باید بیش از گذشته کار کنند چرا که دشمن در فکر بستن تمامی راه‌ها است.

فولادگر یادآور شد: دشمنان با جدیت تمام، جنگ اقتصادی را به پیش می‌برند و روز به روز بر شدت آن می‌افزایند و چنانچه به مراحل دشوار برسد، عرصه بسیار تنگ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما باید جبهه‌ گسترده‌ عملیاتی داشته باشیم و هر روز متناسب با حرکت‌های دشمن برای آن برنامه‌ریزی کنیم، تاکید کرد: باید از تولید ملی، کار و سرمایه‌ داخلی حمایت کرده و سیاست‌های اصل 44 را به درستی اجرا کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود موانع و سنگ‌تراشی‌ها بر سر راه تولید و سرمایه‌گذاری در کشور افزود: باید از ایجاد موانع در مسیر مردم پرهیز شود، چرا که در غیر این صورت، مردم به میدان نمی‌آیند.

این مسئول با بیان اینکه در شرایط اقتصاد مقاومتی نمی‌توان کشور را به حالت عادی اداره کرد، تصریح کرد: نباید به هیچ وجه به مطالبات مردمی دامن زد و باید در راستای کاهش هزینه‌ها گام برداریم تا هیچ هزینه‌ جدیدی به کشور تحمیل نشود و رعایت این امر برعهده‌ مجلس و دولت است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول